«ОСВІТА НЕ Є ПІДГОТОВКОЮ ДО ЖИТТЯ, ОСВІТА Є САМЕ ЖИТТЯ»ДЖОН Д`ЮЇ

СУЧАСНА ШКОЛА ПОВИННА ДАТИ УЧНЯМ НЕ ТІЛЬКИ ПЕВНІ ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ, А Й ВИХОВАТИ СОЦІАЛЬНО АДАПТОВАНУ ТА ГРОМАДСЬКО— ОРІЄНТОВАНУ ОСОБИСТІСТЬ, ЯКА ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ШКОЛИ ЗНАЙДЕ СВОЄ МІСЦЕ В ЖИТТІ, ЗМОЖЕ ТВОРИТИ ПОЗИТИВНІ ЗМІНИ У СУСПІЛЬСТВІ, ДОПОМАГАТИ ЛЮДЯМ ЗМІНЮВАТИ НА КРАЩЕ ЖИТТЯ СВОЄЇ ГРОМАДИ.


Місія школи:

– це творення середовища для навчання, виховання та формування цілісної особистості на засадах морально-етичних цінностей та людських якостей

Візія школи

лежить у площині формування суспільства майбутнього та відродження нації шляхом:

1.Творення середовища для забезпечення навчально-виховного процесу на засадах морально-етичних цінностей та людських якостей:

Сприйняття різності кожного;

Ø Пошанування різності кожного
Ø Свобода вибору
Ø Терпимості
Ø Доброзичливості
Ø Довіри
Ø Справедливості
Ø Відваги
Ø Мужності
Ø Служіння
Ø Патріотизму
Ø Любові

2. Навчально-виховний процес передбачає:

Ø Індивідуальний підхід;
Ø Індивідуальну траєкторію розвитку кожного;
Ø Створення умов для розкриття потенціалу кожного;
Ø Впровадження інноваційних технологій кожного;
Ø Сприяння самоосвіті та саморозвитку;
Ø Взаємозбагачення шляхом передачі позитивного досвіду та власного прикладу;
Ø Забезпечення ефективних комунікацій зі зворотнім зв’язком через процеси позитивної взаємодії між суб’єктами: адміністрація – вчитель, вчитель-вчитель, вчитель-учень, вчитель-батьки, учень-учень, батьки-діти.

3. Цілісна особистість – це духовно багата, та фізично здорова, гармонійно розвинута, освічена, компетентна особистість з відповідно сформованими духовно-моральними чеснотами характеру.

Мета:забезпечення високого рівня освіти та вихованості школярів на основі формування християнського світогляду; збереження і закріплення християнської ідентичності у навчально-виховному процесі.

Весь навчально-виховний процес спрямований на формування в дитині навичок духовно-ціннісної орієнтації в житті. Вчителі використовують у своїй роботі: інноваційні методики; уроки етики; приділяють увагу музично-поетичному, гармонійному і всебічному розвитку учнів.
Батьки залучаються до участі у шкільних справах, що формує в них почуття небайдужості до рідних дітей, зацікавленість у їхньому шкільному житті.
Кiлькiсть переглядiв: 256

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
Демонстраційний сайт Трибусівської гімназії

вулиця Шкільна, 14,
24710,ВІННИЦЬКА область, Тульчинський район, с.Трибусівка,
Україна

Дата останньої зміни 16 Жовтня 2022

Фотогалерея