«ОСВІТА НЕ Є ПІДГОТОВКОЮ ДО ЖИТТЯ, ОСВІТА Є САМЕ ЖИТТЯ»ДЖОН Д`ЮЇ
СУЧАСНА ШКОЛА ПОВИННА ДАТИ УЧНЯМ НЕ ТІЛЬКИ ПЕВНІ ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ, А Й ВИХОВАТИ СОЦІАЛЬНО АДАПТОВАНУ ТА ГРОМАДСЬКО— ОРІЄНТОВАНУ ОСОБИСТІСТЬ, ЯКА ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ШКОЛИ ЗНАЙДЕ СВОЄ МІСЦЕ В ЖИТТІ, ЗМОЖЕ ТВОРИТИ ПОЗИТИВНІ ЗМІНИ У СУСПІЛЬСТВІ, ДОПОМАГАТИ ЛЮДЯМ ЗМІНЮВАТИ НА КРАЩЕ ЖИТТЯ СВОЄЇ ГРОМАДИ.
Місія школи:
– це творення середовища для навчання, виховання та формування цілісної особистості на засадах морально-етичних цінностей та людських якостей
Візія школи
лежить у площині формування суспільства майбутнього та відродження нації шляхом:
1.Творення середовища для забезпечення навчально-виховного процесу на засадах морально-етичних цінностей та людських якостей:
Ø Індивідуальний підхід; Ø Індивідуальну траєкторію розвитку кожного; Ø Створення умов для розкриття потенціалу кожного; Ø Впровадження інноваційних технологій кожного; Ø Сприяння самоосвіті та саморозвитку; Ø Взаємозбагачення шляхом передачі позитивного досвіду та власного прикладу; Ø Забезпечення ефективних комунікацій зі зворотнім зв’язком через процеси позитивної взаємодії між суб’єктами: адміністрація – вчитель, вчитель-вчитель, вчитель-учень, вчитель-батьки, учень-учень, батьки-діти.
3. Цілісна особистість – це духовно багата, та фізично здорова, гармонійно розвинута, освічена, компетентна особистість з відповідно сформованими духовно-моральними чеснотами характеру.
Мета:забезпечення високого рівня освіти та вихованості школярів на основі формування християнського світогляду; збереження і закріплення християнської ідентичності у навчально-виховному процесі.
Весь навчально-виховний процес спрямований на формування в дитині навичок духовно-ціннісної орієнтації в житті. Вчителі використовують у своїй роботі: інноваційні методики; уроки етики; приділяють увагу музично-поетичному, гармонійному і всебічному розвитку учнів.
Батьки залучаються до участі у шкільних справах, що формує в них почуття небайдужості до рідних дітей, зацікавленість у їхньому шкільному житті.
Коментарi